sábado, 27 de febrero de 2010

Samarretes infantils










































M'encanta fer samarretes amb la tècnica de l'aplicat. El que vaig és mirar per Internet webs de dibuixos infantils, me'ls imprimeixo i després els passo a les teles. En els troços amb molta forma on no hi ha manera de treballar la tela el que vaig és utilitzar el paper de planxa Vliesofix (tècnica aplicat ràpid) llavors només cal que dibuixi la forma en el paper Vliesofix (jo deixo una mica de marge) , treueu l'enganxe, i ho planxeu amb la tela (vigileu la tira per on ho enganxeu que jo sovint m'he quedat amb el paper exganxat a la planxa), retallo i després ho torno a enganxar en la samarreta per acabar fent-li una bora perquè no se'm desfaci. Espero que us agradin les samarretes!!! i ja sabeu són ideals per fer un regal!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario