miércoles, 20 de julio de 2011

Arrullos bebe


A l'hospital per al naixement del bebe em demanaven dos arrullos que li vaig fer (amb l'ajuda de la meva mare).
Al nèixer al març li vaig fer un tovallola i un altre de roba polar, ja que no sabia el fred que faria. El polar va tenir tant d'èxit que he decidit que cada vegada que una amiga es quedi embarassada li faré un, serà el meu regal pel seu nen!!!
Les mides són: llarg 1 metre i màxim d'alt 0,75 (després només cal donar-li la forma del cap al gust).
Una de les teles va ser comprada a una botiga Fil d'or i una altra (la que va tenir més èxit, la d'animals de la selva) a la Botiga "Fet a mà". La roba polar a Ribas & casals, la de toballola en una merceria del barri (aquesta és més fàcil d'aconseguir).

No hay comentarios:

Publicar un comentario