jueves, 13 de diciembre de 2012

Nerviosa i emocionada

Així és com em sento amb el mercat al que aniré demà ... Nerviosa perquè no tinc ni idea de si vendré alguna cosa ... i emocionada perquè em fa realment molta il·lusió participar-hi.
No hi porto gairé material, només 6 arrullos, 6 bolsetes del berenar i un model cagatió i de sabatetes fetes en tela per fer per encàrrec. M'hagués agradat haver fet algun parell de sabates però ha estat imposible, amb els petits a casa poc temps lliure em queda (només a la nit i gràcies a que el Guillem es fa més càrrec d'ells), però vull veure si la gent se'ls mira i els hi agrada ... en breu us poso al dia!!
Ah!! per cert aquest és un rètol que he fet especialment per la fira ... sí sí en lloc de fer sabates em vaig liar amb el rètol ... però em va donar per aquí ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario