jueves, 11 de agosto de 2011

Com fer un pouch economic / Cómo hacer un pouch económico


Vols tenir un pouch per menys de 4€? baratet oi?? A continuació us poso un link a un vídeo on teniu els passos a seguir. Una breu nota, en el pas on indica que a la tela hi afegiu 12 cm. per mi va ser massa (el pouch em quedava massa llarg) i al final amb 7 cm en vaig tenir prou.
La tela la podeu comprar al Ikea on per 3,5€ el metre (150 d'amplada) teniu teles molt maques (també n'hi de més cares) tipus loneta (resistent perquè el bebe s'aguanti bé). Jo em vaig equivocar i vaig pensar que amb el 1'50 ja en tindria suficient (de l'espatlla a la cadera en faig 70 + 7 cm = total 1'54) per això en vaig haver de posar aquest troç negre ... però no queda malament, oi???

No hay comentarios:

Publicar un comentario