domingo, 7 de agosto de 2011

Tovallola davantal



Aquesta tovallola és un invent ideal per banyar un sol un nadó i no mullar-se en l'intent (tot i que no passa res si un és mulla ...). Te la cordes al coll (com els davantals) i evita que et mullis mentre el banyes. A la vegada quan el treus de l'aigua poses el nen a la tovallola i amb la part inferior (on està la caputxa) el tapes. Comprada costa uns 30€ però per menys de 10€ jo vaig comprar el tros de rus i vaig tenir per la tovallola i el protector de cotxet.
Animeu-vos a fer-la en serio que és molt útil i molt fàcil de fer!!!

En una punta poseu uns tirant i en la part contrària feu-li una caputxa seguint aquestes instruccions:
Per cert, a que és guapo el meu petit??? enteneu perquè no paro de fer-li coses, és la meva font d' inspiració!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario