martes, 8 de enero de 2013

El punt de partida

Sempre m'ha agradat cosir, de fet sempre ho he vist a casa, recordo sovint la meva mare i la meva àvia fent-nos roba. Ja de ben petita les ajudava una mica però va ser fa cosa d'uns anys quan veig començar a cosir per mi mateixa. 
Com el Guillem és informàtic em va comentar de fer un blog i voilà ja teniu el primer punt de partida del blog!!
Vaig anar fent cosetes però quan em vaig quedar embarassada de l'Arnau em va agafar com una febre de fer-li coses ... sí sí els últims dies abans de parir anava super estresada acabant-li que si pitets, arrullos, tovalloles ... De tot el que vaig fer-li un arrullo en concret va tenir molt d'èxit i a partir d'aquí vaig decidir que cada cop que nasqués el bebé d'un amic li faria un.  
Quan ja havia fet uns quants vaig pensar que els podria vendre ...  però a més d'arrullos incloure altres productes per a bebé tots fet a mà amb material de qualitat.
Ara amb el Guillem i aprofitant que estic d'excedència volem fer un pas endavant i intentar convertir aquest hobby en un petit negoci ... sabem que és difícil però creiem que ho hem d'intentar, ell lògicament m'ajudarà amb els aspectes més informàtics. Igual tot queda com un simple somni però almenys tot haurà servit perquè aquest blog estigui molt més estructurat i arreglat de disseny. Si voleu seguir l'evolució anirem agrupant tots els passos que seguirem amb l'etiqueta "Projecte handmade" .
Si voleu saber de mi podeu fer una ullada a un altre blog que vaig, el Racó del Llop, allà escric sobre coses generals, és el meu calaix de sastre.
I per acabar aquesta entrada us respondrem a la pregunta: per què aquest nom al blog? doncs es una història una mica tonta ... tot ve per un abric vermell que m'encantava (bueno encara m'encanta) ... que si semblo la caputxeta ... que no vull semblar-me a la caputxeta que millor vull ser el llop i ja està!! amb llop m'he quedat!!! auuuuuuuuuuuuuu ... vigileu que ve el llop!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario