lunes, 14 de enero de 2013

Els Encants

Aquest divendres passat vaig anar amb l'Arlet als Encants Vells de Barcelona. 
Mirant per Internet posava que allà podies trobar teles barates, així que un cop vaig mirar quins dies obrien (dilluns, dimecres, divendres i dissabte) vaig decidir anar-hi a veure què hi trobava.
És cert que més barates les teles sí que estan però no vaig veure tampoc de molt maques, de fet només en vaig comprar les dues (una apareix a la foto) i una mica de tovallola per començar a fer els canviadors. Però clar si només busques un parell és ideal ja que el metro el vaig pagar a 5 i 6€ quan en les botigues de patchwork el trobes a uns 15€.
Sí que hi havia cremalleres, fils, botons, etc. a un preu espectacular.
Tot i que no es que comprés massa trobo que és un lloc al que val la pena apropar-se i fer una volta. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario