martes, 8 de enero de 2013

Manguitos cotxet

Un cop vaig comprar-me el Maclaren vaig veure que molta gent portava uns manguitos posats ... D'entrada vaig pensar que era per estètica però un cop passaren el mesos vaig veure com la goma dels manillars es desfeia i vaig entendre el per què d'ells.

En el mercat de les mamás graciosas hi havia una noia que els venia (de fet els venia perquè a la que se li va ocòrrer l'idea de crear-los i comercialitzar-los no va poder venir) i el preu eren d'uns 12€  (al mercat estan un pel més cars), però com la meva economia no és que estigui per tirar cohets vaig decidir fer-los i a la foto veieu com han quedat. Home es nota que són cassolans, però no estan malament!!

Instruccions:
-28 punts baixos a crochet i l'alçada que més us agradi
- per la rodona de la part superior com mai n'havia fet cap i no sabia com aumentar en vaig trobar aquest vídeo o sino mireu aquesta web.

Si no els voleu fer i els voleu comprar només cal que ho sol·liciteu aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario